2009. április 29., szerda

Kalandpark és szemvizsgálat

Tegnap mivel csúnya, szeles idő volt Anya úgy döntött, hogy elmegyünk abba a kalandparkba, amit Patrik barátom anyukája, Ando néni ajánlott. Mikor megérkeztünk Patrikék már ott voltak. Szuper jó játékok voltak és sok mászó lehetőség, illetve sok kedves ember. Össze is barátkoztam pár anyukával és pultos nénivel. Találtam ugyanolyan játékokat is, mint a másik játszóházban, és itt még működtek is ezek. Legjobban viszont most a labdás hely tetszett, ahol nagyon élveztem a sok műanyag labdát körülöttem és állandóan arra cipeltem Anyát, hogy tegyen be. A videón érdemes megnézni a mozgásomat :)! Sokáig maradtunk és csak nehezen tudtunk elindulni innen. De hamarosan visszatérünk :)!

Ma pedig elmentünk Rákoshegyre szemvizsgálatra. Anya úgy döntött, hogy megnézeti a szemem, mert lehetségesnek tartotta, hogy az Ő rossz genetikáját örököltem. És mivel Ő jobban hisz a megelőzésben, mint a baj orvoslásában, ezért voltunk a vizsgálaton. Pont elaludtam mire odaértünk, és több mint 2 és fél órán át űztem ezt a tevékenységet. Anya alig akarta elhinni, és kicsit morcos is volt, hogy ennyi időt töltött az autóban ülve, miközben itthon is lett volna mit csinálnia. A vizsgálós néni nagyon aranyos volt és Én azonnal barátkozni kezdtem volna, de Ő leoltotta a lámpát és valami furcsa géppel világított a szemembe. Ez a valami közben azért izgalmas hangokat adott ki. Aztán Anya szomorú lett a eredmény hallatán, ugyanis tényleg van egy kis elváltozás a szememnél, de a néni szerint ez még nem dráma, csak figyelni kell. Még mondott pár dolgot Anyának, de Én azokat már nem értettem, így inkább elmentem játszani. Délután pedig a Nagypapival és Nagyival voltunk itthon hármasban és Én megint angyalka voltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers