2009. április 3., péntek

Bandázás motorral

Elég mozgalmas volt a csütörtököm. Délelőtt fincsi pizzát sütöttem Anyával és Nagypapival, mert már régóta terveztük. Anya szerint nagyon jól sikerült és mi sem bizonyítja jobban, hogy felkéredzkedtem Anya ölébe és hangosan kértem pár falatot előle, habár Én már megebédeltem mire a pizza kész lett. Mivel nincs fogam, így csak kis sonka darabkákat kaptam a paradicsimszósszal, de így is ez volt az 1. darabos étel, amit nem köptem ki.
Délután nagy motoros-találkozót rendeztünk a barátainkkal. Mindenki hozta a kis járgányát és azon tepert, főleg a Nagyok.Így a szüleink kaptak 1 kis ízelítőt, hogy milyen kalandok várnak Rájuk a nyáron, ha mi együtt játszunk. Sikerült nagy nehezen összeállítani minket egy közös képre is, de azt sem sokáig - még szerencse, hogy Anya gyorsan is tud fényképezni. Ando néni kihozta Patrik szuper elektromos robogóját, amitől Én nagyon féltem az elején, de miután ráülhettem rögtön bátrabb lettem, és sokáig le sem akartam szállni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers