2009. április 4., szombat

Névnap

Pénteken volt az 1. névnapom! Reggel meglepibe kaptam egy készségfejlesztő játékot anyai nagyszüleimtől és a Gergő nagybácsimtól, aki személyesen jött átadni Nekem :). A játékot már 6 hónapos kortól ajánlják, de hiába vagyok Én már (majdnem) 10 hónapos nagyfiú, akkor sem tudok vele rendeltetésszerűen játszani, de próbálkoztam. Apai nagyszüleimtől kaptam egy szuper kényelmes tavaszi cipőt, amire már szükségem volt. Kár, hogy csak egyszer van egy évben névnapom!
Délután kimentünk a közeli játszótérre, ahol Anya találkozót szervezett meg 1 régi barátnőjével, akivel egy osztályba járt még gimnáziumba. Szilvi néni hozta a 2 fiát, Levit és Balut, akik már igazán nagyfiúk. Anyáék akkor találkoztak utoljára, amikor Balu még Szilvi néni hasában éppen az utolsó heteket töltötte, és Én pedig még Titok voltam a nagyvilág számára. Anyáék azt hitték, hogy tőlünk majd alig tudnak beszélgetni, de kellemesen csalódtak, hiszen majdnem 2 és fél órán keresztül dumcsizhattak. És ami még javított a helyzeten, az hogy kaptam 1 fantasztikus teherautót Szilvi néniéktől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers