2009. április 19., vasárnap

Hétvégi programok

Már megint 1 izgalmas hétvégét tudhatok magam mögött.
Pénteken Anya meggyőzte Apát, hogy ne egyedül, hanem Velünk menjen vidékre dolgozni. Így hát szombaton délelőtt együtt elindultunk Bogácsra. Anyáék már jól ismerik ezt a helyet, mert Apa régóta csinál itt 1 kertet, de arról is híres a város, hogy Anya itt ivott először alkoholt Ákos barátom anyukájának, Kriszti néninek jóvoltából :) ( de régen volt :)- Anya). Szóval miután megérkeztünk elmentünk Anyával sétálni, hogy Apa nyugodtan végezhesse a munkáját. Kellemes idő volt, pont sétálásra való. Nagyon szép és nyugodt hely az a Bogács, csak kár, hogy messze van. Mikor visszaértünk, Apa még dolgozott, így segítettünk Neki, hogy hamarabb végezzen. Anya gazolt, Én a köveket rendezgettem. Estére - a munkámnak köszönhetően - olyan piszkos voltam, hogy csak na!!!!Aztán a jól végzett munkáért cserébe Apa meghívott minket 1 jó kis ebédre. Finom volt, de Anya szerint a helyi éttermeknek még fejlődniük kell 1 picit mind kínálat, mind tisztaság terén, viszont a vendégszeretet, az fantasztikus :).

Vasárnap pedig újabb családtagok érkeztek. Anya keresztszülei - Marcsi és János, unokatesója – Eszter, és a 2 nagyfia - Gábor és Balázs. Kaptam sok ajándékot is! Nagyon élveztem, hogy megint ennyien vannak körülöttem, főleg, hogy még átjöttek a Nagyiék is (leendő) Keresztapuval. Szerencsére ma is fantasztikus idő volt, ezért egész nap a kertben voltunk. Az ebédet Nagypapi főzte és Én ugyan nem ettem belőle, de hallottam, hogy mindenki áradozik róla. Nemhiába mondják a Nagypapiról, hogy istenien főz :)! Sokat játszottunk és Én megint Balázs körül legyeskedtem. Az első találkozásunk óta odavagyok érte, és állandóan figyelem. Most is sokat bohóckodtunk, nagyon boldogan játszottam Vele. Sajnos ennek a napnak is vége lett, és Anya csak reménykedhet, hogy holnap nem leszek megint nagyon nyűgös ezután a pörgős hétvége után. Majd meglátjuk :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers