2009. április 5., vasárnap

10 hónap és Gödöllő

10 hónappal ezelőtt a mai nap volt életem legmozgalmasabb napja, ugyanis akkor születtem :)! Nagyon sok minden történt azóta, nem is tudom hol kezdjem, de azt hiszem ezt az összefoglalót inkább az 1 éves szülinapomra hagyom, mert Anyával még össze kell szednünk minden gondolatunkat, hogy semmit se hagyjunk ki. A mai gyönyörű napon Anyáék elvittek kirándulni Gödöllőre. Délelőtt még itthon tettünk-vettünk, de miután megettem a fincsi ebédemet, elindultunk. Én természetesen megint elaludtam odafelé, így Anyáék nyugodtabban kezdhettek el rendelni az étteremben, ahol Ők akartak ebédelni. Már nagyon régen volt ilyenben részük, így hagytam Őket nosztalgiázni egy kicsit. Mikor felébredtem Én is beszálltam a buliba és Én is enni kértem. Anya alig akarta elhinni, hiszen nem keveset ettem otthon, de hát a sok mozgásomhoz, sok energia kell!
Szóval mindhárman megebédeltünk és tele hassal elindultunk a Sissi kastély kertjébe, ahol jót sétáltunk. Aztán lepakoltuk magunkat a fűre és pihentünk egyet a szuper napsütésben – Én árnyékban. Miután hazajöttünk meglátogattak Minket a Nagyiék és Én nagyon örültem Nekik, ráadásul megint kaptam Tőlük ajándékot, ( természetesen kicsit sem vagyok elkényeztetve :) ). Apa délután lenyírta a füvünket is, mert szerinte jól megnőtt már, és Nekem nagyon tetszett a dolog. Látszik, hogy kertész van az Őseim között :)!. Végül a kimerítő napom után úgy aludtam el, mint a pinty.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers