2009. április 22., szerda

1. sebesülésem

Tegnap megtörtént az elkerülhetetlen, megszereztem az első sebesülésemet. Már Anya éppen készült aludni vinni, amikor elestem és az egyetlen pici, apró és éles fogacskám felsértette a felső ajkamat. Anya szokás szerint csak felvett és éppen gyógypuszit akart adni, amikor látta, hogy vérzem. Mondanom sem kell mennyire megijedt. Első pillanatban azt sem tudta mit csináljon, de utána hozott egy hideg vizes kendőt és azzal próbálta törölgetni, kisebb nagyobb sikerrel. Én annyira megijedtem - hála Anya ijedségének - hogy 10 percig ki sem másztam az ölelő karjaiból (ez volt rosszban a legjobb - Anya).Aztán miután megnyugodtam folytattam a rumlizást, mintha mi sem történt volna. Szóval Anya elkezdődött amitől féltél!!!
Délután kimentünk a többiekhez és nagyon élveztem az újabb bandázást, mert már régen volt ilyen. Timi, Máté és Patrik folyamatosan motoroztak, Én az elején csak csendes megfigyelő voltam. Aztán elindultam játszani, és felmarkoltam Patrik motorját- mert ugye a másé sokkal jobb mint az enyém-, aztán jót homokoztam az út porában és kavicsaival. Este Anyáék nem nagyon csodálkoztak, amikor vetkőzésnél mindenemből hullott a piszok.
Ma reggel pedig fél 8kor elment az áramunk. Kimentünk Anyával megnézni mi történt, de csak 2 bácsit láttunk, ahogyan a póznára másztak fel. Aztán hallottuk, hogy 11ig nem is lesz, ezért Anya a gáztűzhelyen melegített meg mindent (még szerencse, hogy nem voltam hajlandó elektromos tűzhelyt venni - Anya). Aztán mikor megjött Nagypapi, együtt megtízóraiztunk a tegnap, házilag sütött kenyérből. Nagyon ízlett és remélem mindig lesz ezentúl itthon ilyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers