2009. április 27., hétfő

Rendhagyó hétfő

Reggel Anya felpakolt és szerda helyett ma mentünk Szigetszentmiklósra. Mikor megérkeztünk óriási mosollyal fogadott Minket Ákos barátom, és miután behurcolkodtunk Ő alaposan szemügyre vette miket vittünk. Délelőtt nagyon békésen és kellemesen elvoltunk egymás társaságában. Bújócskáztunk a függönynél, lépcsőztünk, kocsiztunk retró autóban, végül összedugtuk a fejünk hogyan tovább. Aztán ebédeltünk és amíg Ákos elment lefeküdni Én elszórakoztattam Anyáékat. Délután jött 2 festő bácsi, akiknek volt egy kis javítanivalójuk még a házon, és mi tátott szájjal figyeltük, ahogyan a magasba másznak a létrájukon. Utána elmentünk bevásárolni pár dolgot Szigethalomra. Ott találtunk 1 boltot, ahol egész jó áron lehet szuper járgányokat kapni. Én a visszafelé úton jól bealudtam, de hamar felébredtem, mert megérkeztünk a házhoz. Délután pedig Kriszti néni levágta a hajam és büszkék lehettek Rám, mert egész jól viseltem és nagyon édes lettem! Utána volt egy kis nézeteltérésem Ákossal az egyik játéka miatt, de hamar kibékültünk szerencsére. Indulás előtt viszont Anya már megint tisztába akart tenni -pedig tudja jól, hogy mennyire utálom ezt - ezért egy óvatlan pillanatban megszöktem és félpucéran kezdtem szaladgálni a szobában. Amíg a szüleink nevetgéltek, addig Ákos felkapott 1 tiszta pelust és elkezdett követni, merthogy annak rajtam lenne a helye. Ekkor már az Ősöknek a könnyeik is potyogtak a nevetéstől, mert olyan édesek voltunk. Sajnos Anya jobban el volt foglalva a könnyei törölgetésével, mint hogy ezeket a pillanatokat lefotózta volna. De utána hallottam, amikor azt mondta Kriszti néninek, hogy már nagyon régen nevetett ilyen jót :). Szóval miután rám került a tiszta pelus elindultunk haza Apához.

Megint szuper napom volt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers