2009. április 26., vasárnap

Én, a mintagyerek

Szombaton délelőtt Anyának és Apának is dolga volt, ezért Nagyival voltam. Egész nap úgy viselkedtem, mint 1 kisangyal. Szépen eljátszottam, járkáltam fel-alá, mindent megettem és sokat aludtam. Így nem csoda, hogy Anya rájött, hogy a problémásabb oldalamat csak Neki tartogatom. Miután így lebuktam, délután az Ősöket is megajándékoztam a jó magaviseletemmel. Sokat segítettem a kertben, jót dumcsiztam Erzsikével, a szomszéd nénivel és este gyorsan elaludtam (reggel 7ig :)- Anya). Másnap pedig mosolyogva keltettem Anyáékat, hogy kezdődhet a nap. Délelőtt Apával elmentünk vásárolni, addig Anya kicsit foglalkozhatott a saját dolgaival. Ebédre aztán megérkeztek a meglepetés vendégeim is, Kriszti néni és a lánya, Barbi. Barbiért teljesen odavagyok, szinte egész nap le sem vettem róla a szemem. Hát nem csoda, mert elég csinoska :). Együtt ebédeltünk, fagyiztunk, pihiztünk és sokat játszottunk. Ebéd közben pedig még huncutkodtam is, amikor többszöri próbálkozásra végre sikerült beledobnom a labdámat Kriszti néni fagyijába :).Nagyon szuper nap volt és remélem, hamarosan megint ellátogatnak hozzánk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers