2009. május 1., péntek

Majális és Születésnapi party

Ma május elseje van, a munka ünnepe. Én fergeteges és szuper dolgokkal ünnepeltem.
Nagyon jól indult a napom, hiszen Apa nem ment ma dolgozni. Együtt töltöttük az egész napot. Reggeli után elnéztünk a Keresztúron rendezett majálisra és nagyon tetszett. Sok gyerek volt, és Én csak tátottam a számat. Ráadásul az idő is kedvező volt. Az Alma zenekar koncertjének az elejét még élveztem, de 2 perc után inkább körbejártam volna a rendezvényt. Szóltam Apáéknak és alig indultunk el, összetalálkoztunk a Nagyival, aki adott pár puszit és már rohant is tovább. Aztán a szüleim lépten-nyomon találkoztak valakivel, így kicsit nehezen sikerült végre mindent bejárni. Volt ott ugrálóvár, quadozás, póni lovak, sütés-főzés, kézművesség, vattacukor, kűrtöskalács, lufik, fényképezkedési lehetőség, régi autók, stb. Szóval nagyon szomorú voltam amikor elindultunk, de sajnos Anya túlöltöztetett, és már nagyon melegem volt.
De azért is hazajöttünk, mert délután újabb fantasztikus programunk volt betervezve. Ugyanis Patrik barátom ma délután tartotta a szülinapi buliját a Lurdy házban, a kalandparkban. Mi már voltunk ott Anyával kedden, és már akkor is nagyon élveztem a helyet. Alvás és ebéd után elindultunk. Ott volt Mindenki, aki számít: Patrik, Timi, Máté, Petra és még pár barátja Patriknak, és természetesen az Őseink:). A buli nagyon jól sikerült, nagyon élveztem minden percét. Kipróbáltam az összes játékot, de megint a labdás hely tetszett a legjobban. Főleg azért, mert most még Máté bohóckodott is Nekem :).Aztán végre átadhattuk Patriknak az ajándékainkat. Nagyon kedves volt a szüleitől, hogy gondoltak mindenkire, és volt enni és innivaló kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Patrik szülinapi tortája különösen tetszett, főleg a tűzijáték. Teljesen el voltam tőle ájulva. Evés után még játszhattunk egy kicsit, majd indultunk haza.
Rettenetesen jól éreztük magunkat, és még egyszer köszönjük szépen a meghívást!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers