2009. május 18., hétfő

Családi vasárnap

Vasárnap ellátogattunk Nagyiék telkére Tóalmásra, hogy megünnepeljük Kincsi és Fecó bácsi szülinapját. Reggel először segítettem Apának becsomagolni az ajándékokat. Aztán amíg Ő elment a Dédiért, Zsuzsi nagynénimért és élete párjáért, Zsolti bácsiért, addig Én Anyával összepakoltam a vinnivalóinkat. Nagyon szuper idő volt és Én egész nap kis bodyban rohangáltam és nagyon élveztem. Nagyon örültem Kincsinek is, mert sajnos télen nem sokszor taliztunk. Ő magával cipelte a bátyát, Martint és a szüleit, Fecó bácsit és Afi nénit. Jó volt a hangulat és Én élveztem, ahogy Martin sok szappan buborékot fújt. Ezenkívül sokat labdáztunk, autóztunk, és sétáltunk. Ebéd után aztán 2 torta tűnt fel, rajta gyertyákkal és valami tűzijátéknak látszó tárggyal. Nagyon tetszett!!! Aztán pedig az ajándékok kibontása után Kincsi birtokba is vette azonnal a kis medencéjét :)!
Mivel a buli jó volt, Nekem eszem ágában sem volt aludni menni, ezért délutánra már nagyon nyűgös voltam, így 5 körül Anyáék úgy döntöttek, hogy menjünk haza. Alig értünk ki a főútra (50 méterre van- Anya), Én már horkoltam is a kimerültségtől.
Viszont annyira kipihentem Magam, hogy miután hazaértünk átmentünk Máté barátomékhoz, mert ott az Anyukájának tartották éppen a szülinappal egybekötött kerti partit. Olyan jó volt a hangulat, hogy 9ig maradtunk, pedig általában akkor már alszom (ha szerencsénk van -Anya). Ott volt mindenki az utcából és Én annak ellenére, hogy álmos voltam, hősiesen bírtam a strapát! Sajnos Anya viszont elég fáradt volt, ezért nem vitt fényképezőgépet,ezért most sajnos nem tudok képeket prezentálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers