2009. május 11., hétfő

Folyamatos buli!!!

Először is szeretnék bocsánatot kérni minden kedves és hűséges olvasómtól, hogy eddig nem írtam, de Anyáék tehetnek róla! Pár napja ugyanis folyamatosan azon munkálkodnak, hogy ne legyen estére energiám, hanem gyorsan aludjak el!!!!!

Szombaton délelőtt Apának programja volt, ezért Én elmentem Anyával a dolgozójába a mosatlanokért. Aztán pedig segítettem Neki itthon a házimunkában. Délután hivatalosak voltunk egy újabb szülinapi buliba. Most a szomszéd Zsiga bácsi ünnepelt. A tavalyi bulin is ott voltam már, csak akkor még Anya rejtegetett a pocakjában. Nagyon sokat pörögtem, mert sok gyerek volt. Állandóan követtem valakit. Először a kislányok aszfaltrajzait bámultam, de hamarosan teljesen lenyűgöztek a nagyfiúk. Olyan gyorsan futkostak és bicikliztek, hogy alig bírtam tartani az iramot Velük. De sajnos hamar eljött a lefekvés ideje és hazamentünk, de fürcsi után Apa még visszanézett pár órára.

Vasárnap átmentünk a Nagypapiékhoz, ahol megünnepeltük 1 fincsi ebéddel Keresztapu névnapját. Szuper érdekes és új dolgok voltak a kertjükben, és Én megint csak mentem és mentem. A Nagyi pedig szólt Anyának, hogy állandóan túlöltöztet és legyen szíves végre nyárias ruhákat rámadni. Ezért végre rövid bodyban futkoshattam, viszont ezzel egyidőben megszereztem az első bibimet is a térdemen! Annyira elfáradtam, hogy Anyának nem telt bele sok idejébe, hogy elaltasson a kertben.
Hétfőn pedig végre megint elmentünk Ákos barátomékhoz. Nagyon jó volt, és Anya örömére végre nem sírtam el magam állandóan, amikor Ákos meg akarta fogni a kezem. Többé kevésbé nyugodtan telt a nap: füvet nyírtunk, gazoltunk, locsoltunk, vezetgettünk. Kriszti néni még egy kis medencét is elővarázsolt. Sajnos Nekem nem nagyon tetszett a pancsolás, inkább csak üldögéltem és élveztem, ahogy Ákos fröcskölt. Ám veszekedtünk is, és Anyáék rájöttek hogy ezentúl már nem lesz Velünk olyan könnyű dolguk, hiszen elkezdődött az „Enyém-Tied, ami Nálad van éppen Nekem kell„ korszakunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers