2009. május 8., péntek

Az új homokozóm



Mára Anya végre el tudta dönteni, hogy vegyen-e Nekem homokozót vagy sem. És szerencsére úgy határozott, hogy szükségem lehet rá. Úgyhogy délután felpakoltunk pár gumipókot és elindultunk. Szerencsére a homokozóm befért a kocsiba és nem kellett bohóckodni a tetőre felrakással, mert biztosan köznevetség tárgya lett volna az Én Anyucikám, ahogyan bénázik. Miután hazaértünk tettünk bele homokot és már játszottam is. A várakozásokkal ellentétben nem untam meg 3 perc után, hanem csak 15 perc után szóltam Anyának, hogy most már szeretnék végre kimenni és tenni néhány kört a kertben is. Meg kicsit furcsa is volt a meztelen lábacskáimnak az új érzés, hiszen eddig még nem tapasztaltam hasonlót. Azért még párszor visszatértem, hogy a füvünknek is szórjak 1 picit a homokomból :).
Este pedig Anya jót mosolygott, amikor kibontotta a pelusomat és látta mennyi homokot rejtettem el benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers