2009. május 3., vasárnap

Anyai gondolatok

(Gondoltam ma Én is írok pár gondolatot, ha már május első vasárnapja van! - Anya )


Ez az első olyan nap, amikor nem csak Én viszek virágot és nem csak Én köszöntöm az Anyukámat, mert eddig Anyák Napján ez volt. (Amikor pedig fiatalabb voltam még verset is mondtam Anyunak.)
De a mai nap már más. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem érzékenyültem és sírtam el magam, amikor Ricsi és Krisz átadták az anyák napi csokromat.
Természetesen nem ez az első, hogy anyának érzem magam, de mégis ez most más.
Ricsi születése után sokáig csak kötelességemnek éreztem azt, hogy vele vagyok. Sajnos lassan szoktam hozzá az új állapothoz, főleg, hogy nem voltak könnyű hónapjaink az elején. De amikor Ricsi már nevetett, bújt, ölelt és engem akart minden megváltozott. Egyik este fürdés előtt sokat játszottunk és nevetgéltünk az ágyon, és akkor hasított belém, hogy milyen jó, hogy ő van Nekem, Nekünk. Mennyi örömet és boldogságot érzek, amikor ránézek és Ő rámnéz. Kicsit nyálasan hangzik, de ez van.
Boldog vagyok, hogy Anya lehetek!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers