2009. május 20., szerda

Vásárlás

Tegnap délután elmentem Nagypapival és Anyával abba a boltba, amit Maya Anyukája, Bettyó néni ajánlott. Amikor esős a nap van vagy túl korán még, akkor Anya nem enged ki a kertbe, mert hiába tudok járni, azért még elég sok időt töltök a fűben csücsüléssel, és ez az idő pont elég arra, hogy mindenem vizes legyen. Szóval ebben a boltban vagány esőnadrágot kaptam, amit ma reggel már fel is avattam. Roppantul élveztem, hogy délelőtt is kimehettem végre a kertbe. Sajnos esőkabátot és gumicsizmát nem kaptunk az Én méretemben. A nadrág is nagy még egy picit :), de majd belenövök!!!
Viszont ha már vásároltunk akkor vettünk Nekem még 1 motort, egy járássegítő játékot és 3 supeman-es alsónacit. Anya teljesen kifordult önmagából amikor meglátta az alsónacikat és nem bírta otthagyni, ha már volt a méretemben. Délután megint átjöttek a barátaim, Timi, Máté és Petra a szüleikkel, de Én nagyon nyűgös voltam már akkora, mert kimaradt a délutáni alvásom. Ezért szegénykék gyorsan hazamenekültek a hisztim elől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers