2009. május 4., hétfő

Anyák napja és Szülinapi buli

Vasárnap nagyon menős napunk volt - szerencsére már megint.
Miután Anyák napja volt, először Apával átadtuk Anyának a virágunkat, majd elmentünk Dédihez és mindkét Nagyimhoz is. Szuper volt, hogy mindenhol sok-sok puszit kaptam. Jó volt, hogy egy nap alatt mennyi szeretett embernek tudtam örömet okozni!

Aztán pedig délután átmentünk Marci barátomékhoz, mert most Neki volt a szülinapi bulija. Sok ismeretlen és kedves ember volt ott. Minden gyerek elhozta a szüleit is, akikre állandóan figyelniük kellett, főleg Marci Apukájára :). Én nagyon élveztem minden percét. Általában egy helyen voltam, és az a homokozó. Nagyon tetszett, ahogyan kiszórhattam a homokot a fűre, de miután Anya beletett, azután már csak a nadrágomba szórhattam. Sajnos hiába tudok már elég stabilan járkálni, a szintkülönbségek még nehézséget okoznak, ezért nem tudtam olyan sokat rohangálni, de így eléggé elfáradtam estére. Tetszett még a sátor labdákkal, ami hasonlított a kalandparkban lévő labdás helyhez, ezért itt is sok időt töltöttem. Moncsi néni ( Marci Anyukája)-akinek ezúton is Boldog Névnapot kívánok! - minden bedobott, hogy jó hangulat legyen. Finomakat sütött -bár nem mindenki díjazta, és állandóan rohangált, hogy minden rendben legyen. Ezúton is köszönjük a meghívást, mert jól éreztük magunkat! Maya és Marci Apukája olyan frissen és kipihentek voltak, hogy még fát is ültettek, amit apa vitt. A buli elején még lufik is voltak, de szinte mindegyik kipukkadt pár perc múlva, miközben Anyára és még másokra is a szívrohamot hozta.

A következő buli az Enyém lesz, már alig várom :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers