2009. május 5., kedd

Kertben

Amióta elindultam, Anyának egyszerre van könnyebb és nehezebb élete. Könnyebb, mert jobban elfoglalom magam a ház felfedezésével, és nem igénylek folyamatos szórakoztatást. Nehezebb, mert olyan helyekre is eljutok pillanatok alatt, ami nem igazán Nekem való.
A házat belülről 1 hónap alatt feltérképeztem, és meglepő mennyi érdekes dolog akad odabent, de mostanra már ezeket is meguntam, és a kert van soron. Ott most rettenetesen izgalmas! Általában délután tudok kimenni Anyával, mert addigra van olyan, hogy nem leszek vizes a fűben, ha véletlenül elfáradok és megpihennék. Egyedül még nem engednek ki, de nem értem miért, hiszen a lépcsők számomra nem jelentenének túl nagy kihívást -azt hiszem. Amikor kimegyünk végre akkor először mindig megvizsgálom a fűnyírókat, hogy minden rendben van-e velük, aztán létrákat is leellenőrzöm és a házat is körbejárom.
A legújabb szórakozásom pedig, a kövek közül kikaparni a sódert, ezért Apáék hozattak ma homokot, és mivel még nincs homokozóm, ezért lehet, hogy holnap megyünk venni Anyuval. Aztán ha minden ok, akkor meglátogatom a hátsó szomszédban élő kutyuskákat. Hát Értük teljesen odavagyok, akár hosszú perceken keresztül is képes vagyok figyelni Őket, pedig általában 1 percre sem nyugszom. Utána természetesen játszom 1 picit Masnival és Szaffival is, de Ők valami miatt nem szívesen játszanak Velem fogócskát!? Aztán mikor megjön Apa végre, akkor még Vele is megyek pár kört, esetleg megjavítjuk ami elromlott vagy locsolunk. És amióta szívesen teszek-veszek a kertben, azóta az esti fürdés után marad némi piszok is utánam a kádban :), és a szüleim örömére gyorsan el is alszom este.
Tegnap találtam egy rudat a kertben és megmutattam Apának milyen egy igazi Jedi lovag:)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers