2009. május 18., hétfő

Hétfőn







Ma éjszaka nem sokat hagytam aludni Anyát és Apát. De az okát nem is tudom. Lehet a 3. fogam vagy a mozgalmas vasárnap vagy a meleg vagy akármi. Viszont ennek ellenére mégis korán keltem és már fél 7kor szórakoztattam Anyát. Délelőtt bementünk a boltba , mert hétvégén nem volt időnk visszavinni a kozmetikába a kimosott ruhákat, és Én útközben alaposan bepótoltam az éjszaki kimaradásomat :). Ebédre pedig ma megettem a Nagyi által termesztett és lefagyasztott 1. sóskámat. Nagyon izlett, és kár hogy nem ehetek olyan sokszor. Aztán mára találkozott szervezett meg a közeli játszótéren Anya és a barátnője Szilvi néni, de olyan meleg volt (és a játszótéren nincs árnyék - Anya), hogy inkább meghívtuk Őket magunkhoz. Szuper jól éreztük magunkat. Levi és Balu igazán fantasztikusak. Levi szinte egész délután Velem foglalkozott és Engem szórakoztatott. Cipelt magával mindenhova és Én írtóra élveztem, csúszdáztunk, homokoztunk, autóztunk, olvastunk. De szokás szerint minden jónak vége szakad egyszer

és sírva váltunk el egymástól :(.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers