2009. május 24., vasárnap

Pancsoló kisfiú

Már jó ideje, hogy minden éjszaka többször is felébredek, és sírva hívom Anyát. Az okát Én sem nagyon tudom, de az biztos, hogy szegény Anya már nagyon hasonlít 1 zombira. Lehet a 3. fogam vagy a meleg vagy akármi! A lényeg, hogy Anyaáék remélik ez nem tart már túl soká!
Mivel ma szuper jó idő volt délután a Szüleim úgy gondolták, hogy végre itt az ideje 1 kis pancsinak, és addig legalább, amíg Én lubickolok, addig Ők pihiznek egy picit. Fel is avattuk a homokozómat, mint medencét. De sajnos a várakozásokkal ellentétben nem nagyon élveztem és 5 perc után már ki is akartam jönni. Így végül a takaróm játszottam a borostyán láncommal, mert Anya levette Rólam a naptejes bekenés idejére, aztán pedig nem adta vissza Rám. Később felpróbálhattam az új superman-es alsónacimat és Mindenki el volt Tőlem ájulva, amin persze nem csodálkozom :)!

Utána pedig segítettünk Apának Anyával levágni a füvet, és mivel Nekem szuper Anyukám van, ezért Ő elővett 1 háti hordozót és Velem együtt nyírta a füvet. Én rettenetesen élveztem!!!

Este fürdésnél Apa éppen kivett a kádból, amikor Anya meglátta, hogy nincs a nyakamban a láncom, és abban a pillanatban jött a szomorú felismerés, hogy ott maradt a fűben, amit Mi ketten nyírtunk. Szóval mától nincs nyakláncom, sajnos :(.

És végül szeretnék Nagyon Boldog Névnapot kívánni Görög Eszter nagynénimnek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers