2009. március 23., hétfő

Expo-n jártam :)



Vasárnap délután sikerült Apát és Anyát rábeszélnem, hogy menjünk el a Babaexpora. Az idő sem volt túl alkalmas sétára, így még aktuálisabb lett. A többi barátom ( Timi, Patrik és Máté) is elhurcolta a szüleit. Ebéd után indultunk el és meglepő módon Apa VIP helyet talált. Sok árus volt és volt pár hely ahol játszani is lehet.Sajnos a kiállítás csak 4ig tartott, ezért gyorsan körbenéztünk, hátha találunk valami jó kis dolgot Nekem. Vettünk 1 szuper cipőt, ami jó lesz mostanság. Ennek nagyon örültek a szüleim, mert valami okból csak baromi drágán lehet cipőhöz jutni mostanság, és azok még nagyok is . Ezenkívül Anya vett 1 strandtáskát is, amivel egész napra is elmehetünk otthonról és minden belefér, és nem kell több pakkot is vinni. Szerencsére a szüleim rátaláltak egy felfújható matrachoz hasonlító dologra is, amihez - elsőre azt hitték - még pici vagyok, de Én gyorsan rácáfoltam. Az első percek után ( és Anya telcsijének köszönhetően) hamar feltaláltam magam. Nagyon tetszett, ahogy mozgott alattam a matrac, ahogy mászni lehet rajta. Csodálkozva bámultam a többi nagylányt és nagyfiút, akik ugráltak körülöttem. 1 aranyos kisfiú még oda is jött és megsimogatott. Sajnos igazán jó képet nem tudtak Rólam csinálni, mert állandóan kimásztam a képből, de ez van ha beindulok!!!!És ami a legfontosabb, hogy Anya örült, hogy máskor is vihet gyerekek közé, mert nem félek tőlük annyira.
Mielőtt hazamentünk volna még vissza kellett vinni a kimosott ruhákat Anya dolgozójába, de ezt már csak mesélték Nekem, mert Én azonnal elaludtam,amint elindult az autó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers