2009. március 19., csütörtök

Játszótéren

Ma végre szépen sütött a napocska, nem volt akkora szél és az eső sem esett, ezért elindultam Anyával sétálni. Később a többiekkel elmentünk 1 közeli játszótérre. Izgultam, mert még sohasem voltam játszótéren. Amikor megérkeztünk sok nagyfiú játszott a gyerekeknek készült játékokon, de Anyáék szerint jobb ha itt vannak, mintha megállók üvegtábláit törik, vagy cigiznek és drogoznak. Szóval amíg ők a pörgős játékot használták, addig Máté és Timi elkezdtek csúzdázni. Mi Patrikkal és Petrával elvonultunk szélvédettebb helyre, de aztán végül is bekapcsolódtunk a játékba. Én csúzdáztam, amit gyorsan megszerettem és ültem a pörgős játékon is, amikor már a nagyfiúk elmentek. Anya nem engedett egyedül vagánykodni rajta, pedig Én már elég stabilan tudok ülni, és valamiért nagyon féltett. Még akkor sem engedett el, amikor Máté barátom forgatott körbe-körbe és Anya dereka majdnem leszakadt és már szédült is. Aztán sikerült minket 1 képre terelni, ami még talán akkora erőfeszítést nem igényel, mivel 4ből ketten még csak üldögélünk. De a kamerába való egyszerre mosolygás viszont teljes kudarc lett. Timi sokat csúzdázott, Máté pedig kipróbálta a függőhidat és magával vitte Anyukáját is Kati nénit, akitől ez 1 bravúros teljesítmény volt szülés után 7 héttel. Patrik állandóan sétálni akart, Petra pedig jót aludt szokás szerint. Anya szerintem ég a vágytól, hogy példát vegyek Róla. Hazafelé ezért gondoltam, ha már ilyen kellemes délutánom volt, akkor Én megajándékozom Őt 1 kis szundival és hazafelé bealudtam.



















1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers