2009. március 26., csütörtök

Évforduló és romantika


Tegnap délelőtt bementem Anyával a dolgozójába, mert új fodrászt keres.Ott véletlenül összetalálkoztunk 2 nagyon régi és kedves vendégével, akiktől rengeteg bókot kaptam és Én mosolyogva élveztem azokat. Egyiküknek még a kislánya is ott volt, aki nagyon aranyos volt, és akivel megosztottam a tízóraim egy részét. Aztán délután a szél ellenére Anya kivitt sétálni és szuper ötlet volt, mert végre mindenki kint volt és Én érdeklődve figyeltem a többieket. Estére nagyon elálmosodtam és gyorsan bealudtam, aminek Anya és Apa nagyon örültek, mert így nyugodtan romantikázhattak, merthogy tegnap volt a 3 éves házassági évfordulójuk. Apa gyönyörű frézia-csokrot hozott Anyának, aki teljesen odavolt érte. Ezt a csodás csokrot is Évi néni csinálta, aki az esküvőjükön is a virág-felelős volt, és csak fantasztikusakat és különlegeseket tud csinálni. Az eredeti terv az volt, hogy az ősök elmennek ebédelni a kedvenc éttermükbe (Wasabi), de sajnos az összes szóba jöhető baby-sitter lebetegedett vagy nem tudott átjönni. Így inkább csak pezsgőt bontottak és...a többit átaludtam :).

1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers