2009. március 27., péntek

Hétköznapok történései

Tegnap délelőtt édes kettesben voltunk Anyával, mert sajnos Nagypapi lebetegedett :(. Így el sem mozdultam Anya szoknyája, bocsi nadrágja mellől és egész nap árnyékot játszottam. Ebédre fincsi spenótot ettem, amitől annyira erősnek éreztem Magam, hogy kivittem Anyát sétálni. Velünk tartott Patrik barátom is, akitől kaptam 2 szuper kabátot, merthogy Ő már kinőtte. Estefelé átugrottunk a Dédihez, akinek vittünk 1 kis munkát is, ugyanis Apa vett Nekem nagyon aranyos függönyt, de mivel Anya nemigazán kötött mély barátságot a varrógéppel, ezért a Dédit kértük meg, hogy csinálja meg Nekem. Pécelen aztán (mert a Dédi ott lakik) pár perc alatt birtokba vettem a házat. Összeismerkedtem a babákkal és a dörmögő macival, akiktől az elején féltem 1 picit, de aztán pajtik lettünk.
Ma pedig reggel pedig egyszercsak meglátogatott minket Máté barátom húga, Petra és Anyukája. Petra 1 igazi hősnő volt, amikor Anya átlőtte a fülét, szinte alig sírt. És az Anyukája is hősnő volt, mert Ő sem sírt :)! A Nagypapi még ma sem tudott átjönni, pedig ma már igazán hiányzott, mert Anya alig tudott elcsalni az itteni papucsától és a nadrágjától :(. Délután pedig végre bandába verődve sétáltunk a tavaszi napsütésben. Nagyon élveztem, de aztán persze meguntam a kocsbanülést és kikérezkedtem. Sétáltam és motoroztam - ugyan kis segítséggel még.
Ja és a tegnapi spenóttól még ma is olyan erősnek éreztem magam, hogy széket tologattam a konyhában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers