2009. március 19., csütörtök

Ákoséknál


Hétfőn megfűztem Anyát, hogy menjünk el megint Ákos barátomékhoz, és mivel Nekik sem volt szerdán más programjuk, ellátogattunk hozzájuk. Reggel ébredés után Anya megfőzte Nekem az ebédet, aztán felpakoltunk és indultunk. Természetesen indulás után nemsokkal már aludtam is, hogy frissen és kipihenten érkezzek meg Szigetszentmiklósra. A szundim annyira jól sikerült, hogy érkezés után még aludtam 45 percet, ami rekordnak számít, mivel, ha nem mozog az autó, akkor Én azonnal felébredek. Szóval Anya 5 percenként rohant ki hozzám, hogy felébredtem-e már. Aztán ébredés után végre kezdődhetett volna a játék, de mivel Ákos éppen aludni készült Én meg akkor ébredtem fel, egy kicsit le voltunk lassulva. De ebéd és Ákos pihije után nagyon jót szórakoztunk.
Bújócskáztunk a függönynél, amit mind a ketten rettenetesen élveztünk, illetve kukucsoztunk az etetőszéknél , amibe Kriszti néni is bekapcsolódott, ami így még viccesebb volt. Ákos egyébként nagyon kedves volt, mert folyton simizte a buksimat és odaadta a játékait, és egyáltalán nem volt irigy. A fa tologatójátéka különösen tetszett.
Ráadásul Kriszti néni isteni sütit is sütött, ami persze azért is volt olyan fincsi, mert Ákos segített Neki. Bár Én nem ehettem még belőle sajnos, de Anya letesztelte és csillagos 5öst adott rá. Aztán persze az uzsi után már megint eljött a búcsú pillanata, de remélem hamarosan megint megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers