2009. március 5., csütörtök

Szigetszentmiklóson jártunk



Tegnap meggyőztem Anyát, hogy látogassunk el megint Ákos barátomhoz. Ákos Kriszti néni és Laci bácsi fia, aki már 16 hónapos. Ő már ügyesen jár és nagyon rendszerető nagyfiú. Sajnos előző héten nem tudtunk elmenni, mert beteg voltam, de szerencsére most már egészséges vagyok, így semmi akadálya nem volt az útnak. Az úton odafelé természetesen aluszkáltam, hogy frissen és kipihenve játszhassunk. Egész nap sürögtünk-forogtunk. Hintáztunk – ami Nekem egyre jobban tetszik, még akkor is ha Anya fél tőle. Majd megpróbálom Apát meggyőzni, hogy milyen szuper dolog is a hinta, hátha kapok majd egyet a szülinapomra . Kipróbáltam Ákos összes játékát, mert az otthoni játékaim után itt minden fantasztikusan érdekes volt. Miközben Én játszottam a háziak a konyhában szorgoskodtak és készítették Nekünk a fincsi ebédet.Aztán ebéd után kicsit pihiztünk a sok játék után, és délután folytattunk a bulizást.Együtt szereltük meg az etetőszéket. Amíg Ákos a csavarokat húzta meg a szupi elemes fúrógépével addig Én a mérőszalaggal segítettem Neki. Aztán megmutatta Nekem, hogy működik a babakocsija és Én érdeklődve figyeltem minden mozdulatát.
De sajnos minden jónak vége szakad egyszer és Anyu késő délután visszapakolt a kocsiba és indultunk haza Apához. Sajnáltam, de remélem hamarosan megint ellátogatunk hozzájuk
.

1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers