2009. március 28., szombat

Mozgalmas szombat

Tegnap reggel megleptem Anyát 1 kis ráadás-szundival. Általában fél 7ig bírom csukva tartani a szemem, aztán indulhat a buli, de tegnap fél9ig aludtam (biztosan éreztem, hogy pörgős napom lesz). Délelőtt Anya bepakolt az autóba és elmentünk Zuglóba, ahol összetalálkoztunk Anya 1 régi kedves vendégével, Timi nénivel és lányával, Lenkével. Sajnos Én a randi első fél óráját átaludtam (miután az autóban indulás után pár perccel már megint elszunyókáltam), de ébredés után nagyon szimpatikus volt Nekem. Figyelgettük egymást, de sajnos ők is rohantak, és Minket is már vártak Anya keresztmamájáék.
Itt természetesen agyon lettem szeretgetve és dicsérve. Mikor megérkeztünk még csak Marcsika és Jánoska ( Anya keresztmamája és keresztpapája)voltak otthon. Marcsi szuper csillogós labdát, majd később 1 érdekes legyezőt varázsolt Nekem elő és Jánoska pedig szorgalmasan bújócskázott Velem :). Aztán még boldogabb lettem amikor megérkeztek a többiek is. Először Balázs akivel jót labdáztam, aztán Gábor, aki odavolt a kék szememért és végül Eszterke is beesett, akitől meg is kaptam a húsvéti ajándékomat, 1 pihe-puha kacsát, amit azonnal meg is szeretgettem. Hát Ők milyen szupi helyen laknak, ha ide 2 héttel hamarabb jön a nyuszi :)!!
Aztán 2 és fél óra buli után elindultunk hazafelé és Én a sok élmény hatására megint aludtam hazáig. Itthon aztán elmentünk sétálni és alig bírtak a babakocsimban tartani a szüleim,mikor megláttam a többieket, mert annyira megörültem Nekik. Sajnos Patrik hamar bement uzsonnázni, de Máté és Timi gondoskodtak a mókáról és kacagásról. Sétáltunk, kavicsokat dobáltunk, stb. Elsétáltunk a patakhoz, ahol újabb régi ismerőssel találkoztunk. Dorina egy fantasztikusan szuper triciklivel érkezett és amikor kimerészkedett belőle Én azonnal lecsaptam rá - mármint a járművére :). (Erről képeket később láthattok, mert Anya nem vitt fényképezőgépet és Anita néni, Timi nayukája csinált fotókat.) Ekkor már Máté otthon száradt, mert térdig gázolt 1 pocsolyában és Anyukája hazavitte, hogy nehogy megfázzon. Mikor hazaértünk és ettünk, akkor még nagyot játszottunk Apával és Anyával, és Én este pillanatok alatt elaludtam a mozgalmas nap után.
Remélem még sok-sok ilyenben lesz részünk!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers