2009. március 21., szombat

Péntek és szombat

Tegnap az időjárás megint megviccelt minket. Éppen készültünk sétálni Anyával, amikor szólt a Nagypapi, hogy zuhog a hó. Anya nem hitt a fülének és utána a szemének. Engem nem zavart volna, de Anya mindenáron ragaszkodott hozzá, hogy maradjunk. És ha már maradtunk, akkor Én le is szüreteltem a citromokat, mert az igazán izgi. Aztán egyszercsak elállt a hóesés és kisütött a nap, Mi pedig gyorsan összekaptuk magunkat és elindultunk. Sajnos senki nem tudott csatlakozni hozzánk, de aztán megérkezett Anya barátnője, Enikő néni. Nagyon bírom, mert mindig nevet. Szóval a sétánkat kicsit rövidebbre szabtuk így, mert Enikő nemigazán a kátyus, saras sétaútvonalunkhoz öltözött, hanem csini ruhában és magassarkúban érkezett, ezért Anya megkegyelmezett Neki és visszaindultunk. Alig értünk haza, mikor megint eleredt a hó. Anyáék jót dumcsiztak mindenféléről, amíg Én szuperül elfoglaltam Magam. Este aztán Apával még kondiztunk 1 kicsit és megint söröztünk... volna.




Szombaton délelőtt a Nagyi vigyázott Rám, amíg Anya elugrott dolgozni és Én úgy viselkedtem, mint egy kisangyal, így gyorsan lebuktam, hogy a nyűgös és dacos Énemet csak Anyának tartogatom.
Holnap kinézünk a barátaimmal és az őseikkel a Babaexpora, amit nagyon várok, mert Anya azt mondta, hogy sok gyerek lesz kint és sok érdekes játék is, amiket talán Én is kipróbálhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers