2009. március 15., vasárnap

Egy mozgalmas hétvége





Hát nagyon sok minden történt Velem ezen a hétvégén! Szombaton délelőtt - amíg Apa dolgozott - átjött Nagyi és Nagypapi, hogy segítsenek Anyának 1 picit a tavaszi nagytakarításban, mivel Én nem igazán hagyom Őt szorgoskodni. Helyesbítek: csak porszívózni hagyom! Szóval amíg Nagyi és Anyu pakolásztak addig Én Nagypapival jót játszottam. Aztán hazajött Apa is ebédre és utána édeshármasban (Én, Apa, Anya) elmentünk sétálni, mert végre csúcsszuper idő volt. Közben aludtam egy nagyot, aminek Anya örült a legjobban. Sajnos a barátaimmal elkerültük egymást, mert Patrik barátom pont elaludt a fárasztó délelőttje után,Timi és Máté pedig már nagyok és a játszótérre mentek (és elcipelték magukkal Petrát és a szüleiket is). Otthon Apa elővarázsolt valahonnan 3 klassz kisautót amire az van írva, hogy Ferrari és tök jól zúgnak ha felhúzom őket és elengedem. Szinte mint az igaziak!!!!
Aztán másnap délelőtt a szüleim bepakoltak a kocsiba és 1 fantasztikus kiállításra vittek az Arénába. Volt ott sok gyönyörű orchidea, bromélia és más színes virág, és rettenetesen sok ember. Én nagyon élveztem és ennek sokszor hangot is adtam, amivel nagyon sok idegen arcára varázsoltam mosolyt. Fényképezkedtünk pár virágnál, de elég nehéz volt, hogy más ne kerüljön a képbe, mert annyira nagyon sokan voltak. Nagyon érdekes volt és Én hazafelé természetesen jót aludtam. Délután teljesen fel voltam pörögve és csak róttam a köröket a lakásban és mindenhol leültem és játszottam 1 picit. Szóval igazán mozgalmas hétvégét tudhatok a hátam mögött és remélem ez csak a kezdet!!!


















Ja és Marci barátom Apukájának üzenem, hogy ha legközelebb elromlik a mosogatógépük, akkor szóljon nyugodtan Nekem és Én pik-pak megcsinálom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers