2009. március 10., kedd

Söröztem volna...







Azt hiszem ezek azok a képek, ami egyetlen fiús család képtárából sem hiányoznak. Tegnap ment először Apa igazából terepre dolgozni, és miután eléggé elszokott a fizikai munkától a télen, eléggé elfáradt estére. Vacsi után úgy döntött megérdemel 1 doboz sört a kimerítő nap után. Sajnos vigyázott a dobozára addig amíg volt benne valami, de üresen már bátran hagyta a földön, amit Én pár perc alatt meg is találtam. Először csak játszottam vele, majd úgy döntöttem Én is iszom belőle, ahogy a nagyok, mint Apa. De nem jött belőle semmi, így inkább folytattam a játékot. Nagyon tetszett, ahogy gurult mindenfelé és szuper hangos hangja volt. Vigyázz Apa, mert legközelebb már a teli lesz az enyém!!

1 megjegyzés:

  1. Nahát!Megelőztél!Én még csak a sörösüveg kupakját tanulmányoztam behatóan!Pacsi!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers