2009. március 3., kedd

Borostyán lánc


Történt, hogy egy nap séta közben Patrik barátom anyukája elmesélte Anyunak, hogy milyen jól bevált nekik a borostyán lánc. Anyu hallott már róla, de nem nagyon hitt benne. De miután Ando néni azt mesélte, hogy Patrik nemcsak jobban viseli a fogzással járó kellemetlenségeket, hanem jobban is alszik, Anyunak se kellet több. Úgy gondolta, hogy sok vesztenivalónk nincs, ezért vett Nekem egy szép láncot. És lássatok csodát!!! Én azóta nyugodtabban elvagyok napközben és ami a legfontosabb Anyunak - néhány kivétellel,de - végigalszom az éjszakát :). Szóval ugyan nem nagyon tudom mi is az a placebo, de úgy tűnik a borostyán lánc legendája Nekünk bevált!! Bizonyítékul ezt a képet tudom felmutatni, amikor is pár perc alatt elaludtam az én Drága Nagypapim kezében, miközben ő énekelt Nekem. Erre ezelőtt még sosem volt példa, de még hasonlóra se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers