2009. július 28., kedd

Haverok, buli, sziget

Az eseménydús "sziget" hétvégém már pénteken kezdődött, amikor Apa és Pisti bácsi (Patrik Apukája) elmentek vadászni.Mi itthon maradtunk Anyáékkal. Andinak (Patrik Anyukája) szuper ötlete támad, hogy menjünk el fagyizni, ha már úgyis olyan meleg van. El is indultunk babakocsival, és nagy meglepetésünkre, a fagyizó éppen bezárni készült, pedig még csak este 6 volt. Szerencsére még kaptunk pár gombócot, de választék nem volt, így csak málnát nyalhattunk. Viszont ez írtóra ízlett. Utána pedig még picit beugrottunk Patrikékhoz, ahol a barátom megmutatta, hogy mi a teendő ha nem engednek ki a szüleink.

Szombaton Apáék eredményességét bográcsozással ünnepeltük meg, és közben összekötöttük a kellemeset a hasznossal és Patrikék kis tavát is kitakarítottuk. Ott voltak még Timi barátnőmék is, és mindenki oroszlánrészt vett ki a munkából! A tó végül szép és tiszta lett estére, ami nagyban köszönhető a szakszerű takarításunknak és kavics-dobálásunknak Timivel és Anitával (Timi Anyukája) :)!!! A kaja megint nagyon fincsi lett, ezért újabb csillagos 5ös jár Pistinek. Én viszont eléggé elfáradtam, aztán egyszercsak kidőltem ,és már csak reggel ébredtem fel.

Vasárnap Patrikék átjöttek ebédre, és ott folytattuk ahol tegnap abbahagytuk. Játszottunk, huncutkodtunk és sokat tanultunk továbbra is egymástól :-). Estére megint kedvük támadt a Szüleinknek 1 kis fagyira és mivel tudták már, hogy 6ig van nyitva a fagyizó, ezért villámgyorsan babakocsiba pakoltak Minket és erőltetett menetben suhantak odáig. De hiába fáradoztak, hiszen szinte megint zárásra értünk oda, és a választék most csak narancs volt, ami sem Patriknak, sem Nekem nem jött be. Viszont útközben jókat beszélgettek legalább.
Hétfőn délelőtt Nagyival és Nagypapival maradtam itthon, mert Anyának dolga volt. Jól kifárasztottam Őket a pörgésemmel, de mivel nem voltam hajlandó délelőtt aludni, ezért ebéd közben dőltem ki, nem kis ijedséget okozva ezzel Nekik. Délután megint szigeteltünk egyet a szomszédban, és szuper időpontnak tűnt ez Patriknak, hogy elinduljon, azaz megtegye az első önálló lépéseit. Mindenki nagyon boldog volt, és Apukájának még könnyeket is csalt a szemébe. Jófej az Én barátom, tud bánni a szüleivel :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers