2009. július 10., péntek

Dolgos nap

Csütörtökön reggel végre beindíthattam életem első porszívóját. Már szerdán kihozta a postás, de csak másnapra került bele az elem. Egyszerűen imádom! Szinte egész nap csak húzogattam, kivéve amikor be volt kapcsolva, mert akkor csak néztem és mondtam a magamét :). Ezt a szerkezetet egyébként az Anyukám nyerte 1 aukciós oldalon és amióta megjött nem tudok úgy elmenni mellett, hogy ne akarnám használni (Isten tartsa meg jó szokásodat kisfiam! - Anya). Én ezt a szuper ajit, szuper magaviselettel viszonoztam. Már nagyon régen volt olyan, hogy amikor Apa hazajött este munka után, akkor Anya ne a haját tépkedte volna a nyűgösségem miatt, hanem mosolyogva fogadta és azt mondta, hogy nagyon kellemes napunk volt.
Aztán pedig délután Apa és Patrik Apukája, Pisti bácsi együtt kezdtek el Patriknak hintát csinálni saját kezűleg, mivel Ő annyira de annyira szeret benne lenni. Az eredmény fantasztikus lett (sajnos kép az nem készült :() és nagyon büszkék lehetünk Rájuk!!! Mi eközben a többiekkel hintáztunk, homokoztunk, csúsziztunk (csúszdáztunk) és babakocsi-toló versenyt tartottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers