2009. július 6., hétfő

Keresztelő

Vasárnap (tegnap) óta római katolikus vagyok és Richárd Kristóf lett a keresztnevem. Már jó ideje szervezte ezt a dolgot a családom, és majdnem hiába, hiszen Anyáék sokat hezitáltak a betegségem miatt, de végül úgy döntöttek, hogy megtartják. Szóval 10re mentünk el abba a templomba, ahol Apa és Anya esküvője is volt. Ott találkozott az egész család. Anya unokatestvére, Dóri lett a Keresztmamim és Anya testvére, Gergő pedig a Keresztapukám. Kicsit Mindenki izgult, hogy hogyan fogom viselni, hiszen pont alvásidőben kezdődött a szertartás és ráadásul még nyűgös is voltam aznap, plusz a sokáig egyhelyben való ücsörgés sem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé. Viszont várakozáson felül teljesítettem és egy-két kisebb hiszti kivételével jól tűrtem a dolgot. Igazán csak a szentelt vízzel való fejen-öntést viseltem rosszul, de azt nagyon!!! Volt ott még egy másik kisfiú is, aki még csak 7 hónapos volt és szinte Ő is csak a vizes dolgot viselte rosszul. Keresztelő után Mindenki átjött hozzánk és ettünk egy jót. A hangulat szuper volt, aminek köszönhetően Nekem eszem ágában sem volt aludnom, így a délelőtti alvást passzoltam, és csak ebéd után voltam hajlandó lepihenni egy kicsit. Ezalatt az idő alatt a felnőttek is megebédeltek, és mivel az idő Nekik kedvezett, ezért kint a kertben lehettek. Kaptam 1 nagy plüss kutyust is, akit elneveztünk Dieselnek :), hiszen nagyon hasonlít Patrik barátom kutyájára. Jó társaságban az idő is gyorsabban telik, így hamar eljött a búcsú ideje, amit Én igazán rossz néven vettem és egész este nem is találtam a helyemet Anyáék nagy bánatára.
Jó hír viszont, hogy az étvágyam visszajött és végre eszem rendesen, ráadásul már a torkom sem fáj, és csak a kiütéseim maradtak meg.

6 megjegyzés:

  1. Milyen édesen fogja, vigyázz rá nagyon és ne felejts el vizet is adni dieselnek ebben a nagy hőségben :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jobban vagy, hozzánk ma jön a doktornéni megnézni a gyógyulásomat :)

    VálaszTörlés
  3. Vigyázok Rá igérem! Vele is alszom már :). Remélem hamarosan újra együtt játszhatunk mind az 5en végre!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Örülök, hogy bekukkantottatok hozzánk, mi is rendszeres olvasótok lettünk. ;-)
    Gratulálok a keresztséghez!
    Timi és Blanka

    VálaszTörlés
  5. Klassz csendes kutyid van Ricsi! Látom a gyertyára Te is rácsodálkoztál:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Timi és Blanka! Köszönjük a gratulációt és üdvözlünk Titeket mint új olvasóinkat :)!

    Kedves Kata! A nagy sírásnak a keresztvíz után csak a gyertya lángja vetett véget, és alig lehett lefogni Engem, hogy ne érjek hozzá. Képzeljétek - ezt nem is írtam - de alig tudták Apáék eloltani, mert állandóan visszagyulladt!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers