2009. július 16., csütörtök

Marciéknál jártunk

Szerdán délután miután Nagypapit hazavittük és Nagyit meglátogattuk (mert már régen láttuk), elmentünk Marci barátomékhoz. Mivel Anya kicsit szétszórt az utóbbi napokban és otthon hagyta a fürdőruciját. Viszont bemerészkedtem Moncsi nénivel a szuper medencéjükbe, ahol Marci és Nagypapija már pancsiztak. De a bátorságom pillanatokon belül elszállt és kikéredzkedtem azonnal a vízből. Utána már csak a medence széléről nézegettem és huncutkodtam. Sajnos a délutáni alvásom kimaradt és ezért nem igazán hoztam a formámat, de azért most sem nagyon hazudtoltam meg Magam és 1 percre sem álltam meg. Szerencsére Moncsi néni már hozzászokott az efféle pörgéshez és aranyosan teljesítette minden titkos vágyamat és sok minden elővarázsolt Nekem: öntözőkanna, dinnye, csónak,stb. Még az ugráló várat is kipróbálhattam Marci Nagymamijával. És rettenetesen élveztem Kíra kutyus jelenlétét, aki óriási és rém nyugodt. Még puszit is adtam volna Neki, de Anya féltett 1 kicsit, így majd legközelebb cserkészem csak be. Mivel Marci már nagyfiú és még nem is találkoztunk túl sokszor a közös játék nem ment túl simán és zökkenőmentesen, de remélem még mehetek Hozzájuk és hamarosan összebarátkozunk:).

1 megjegyzés:

  1. Szia Ricsimanó :-)
    szerintem nem lesz gond ezzel az összebarátkozással. Nem kell sok időt várni, és pikk-pakk összefogtok csiszolódni. Marci egyébként is nagyon barátságos kis srác :-))

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers