2009. július 3., péntek

Lábadozom

Történt, hogy tegnap délelőtt egyszercsak beültem Anya ölébe, mert nem éreztem jól magam. Anya akkor már érezte, hogy itt valami nincs rendben és sajnos igaza lett. A lázam 38.6 volt. Kaptam kúpot és utána azonnal el is aludtam. Ébredés után még mindig nyűgös voltam, de a lázam lement hőemelkedésbe. Később viszont újra felszökött és ekkor már hívtuk a doktor nénit, aki azt ajánlotta, hogy ha péntek reggelig sem megy le a lázam, akkor látogassuk meg. Szinte egész délután Anya ölében kuporogtam és bújtam hozzá. Csak pár percre szálltam ki, amikor láttam, hogy Apa kicsit nehezen szedi a meggyet a fáról, és segíteni akartam, de hamar elfáradtam és visszabújtam Anyához. Mivel tegnap nem túl sokat ettem, ezért éjszaka többször is felkeltem 1 kis nasiért, de azonnal vissza is aludtam. Ma reggel viszont már nem volt lázam, de Anya és Apa azért elvitt a doktor nénihez, aki azt mondta, hogy vírusos torokgyulladásom van, de szerencsére állítólag ez pár nap alatt elmúlik. Furcsa, hogy ilyen melegben torokgyulladásom van. És képzeljétek szegény barátaimnak is az utcában, Timinek és Patriknak is ugyanez a baja. Biztos együtt buliztunk valahol. Talán Nálunk :)?

2 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers