2009. július 20., hétfő

"Szigetelős" :) hétvége

A Szüleink úgy tervezték, hogy szombaton megünneplik Patrikéknál Timi barátnőm Apukájának, Gyuri bácsinak a szülinapját. Viszont nem számoltak az óriási viharral, így hamarosan a főzőcske Nálunk folytatódott, ahol Pisti bácsi isteni babgulyást főzött! Volt kaja, pia, nők és minden más, ami a szigethez kell. Mi jót játszottunk a szobámban, ahol a szivacs-szőnyeg puhasága kényelmes volt, illetve a nappaliban, ahol jót lehetett futkározni. Gyuri bácsi kapott pár üveg gyorsítót és 1 szuper bohóc-jelmezt Kati nénitől. Mindenkinek tetszett a haj és az orr, de csak a vacsora után lett mindenkinek bátorsága felpróbálni. A buli nagyon hangulatosra is sikerült, hiszen a vihar miatt, csak a fél házban volt világítás, és így a nappaliban gyertyákat égettünk. Sok-sok kép készült, és nagyon remélem, hogy visszaadják azt a szuper hangulatot, ami egész este uralkodott. Későn lett vége a bulinak, de Én nagyon bírtam a dolgot,mert nem akartam egyetlen pillanatot sem kihagyni. Remélem hamarosan újabb "sziget-szülinapot" tartunk!!!!! Vasárnap pedig hivatalosak voltunk az anyai Dédim 80. szülinapi ünnepségére Keresztanyuékhoz. Úgy volt, hogy (anyai) Nagyiék is ott lesznek, de sajnos a szombati vihar óriási kár okozott Náluk :((((. Így Apa, Keresztapu és Nagyi otthon maradtak, hogy rendberakják a dolgokat. Én Anyával, Nagypapival és Dédi testvérével, Lívia nénivel képviseltük a családunkat. Keresztanyuék ezt a bulit Dédi tudta nélkül szervezték, így volt nagy-nagy meglepetés és könnyzápor, amikor megérkeztünk. Dédi kapot sok (3) orchideát és hasznos dolgot. Aztán pedig jött a fincsi ebéd, amiből rengeteget ettem. Majd pedig volt torta, amin volt tűzijáték is, amit Én már ismertem :), de azért most is tátott szájjal figyeltem.Mivel Keresztanyuék hegyen laknak 1 emeletes házban, ezért a felügyeletem nem kis odafigyelést igényelt, hiszen lépten nyomon lépcső volt. Szerencsére mindig figyelt Rám valaki és Anya is tudott pihizni. De sajnos eljött a délutáni alvás ideje és Én egyre nyűgösebb lettem, így hamarabb a tervezettnél indultunk haza.
Viharkárok Nagyiéknál!

Miután hazaértünk még átugrottunk Timiékhez, hogy megegyük a tegnapi gulyás maradékát, ami nem volt túl sok, de annál finomabb.

5 megjegyzés:

  1. Milyen klassz családi bulik vannak Nálatok!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen! Nagy szerencsénk van, hogy ennyi hasonló korú gyerek lakik egy helyen, szuper édes szülőkkel :!

    VálaszTörlés
  3. Élni tudni kell kéremszépen!! Ennyi bulit??? Manócska nem mondhatja, hogy eseménytelenek a napjai!:-)
    Sajnálom , hogy ilyen nagy kárt okozott a vihar:-)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagy szerencsétek van, hogy ennyi gyerek lakik viszonylag közel egymáshoz. Én tudom mit beszélek :-) Sajnos nekünk mindenki távol van :-((( Egyébként a képeken látszik, hogy milyen jó hangulat volt..... a vihar kárt én is sajnálom!

    VálaszTörlés
  5. Hát igen az életet élni kell!!! Próbáljuk mozgásban tartani az Ősöket, nehogy sokat unatkozzanak :). A Nagyiék sajnos eléggé ki vannak borulva, hiszen régi és szép fákat csavart ki a szél, és így már teljesen más a ahangulat amikor kimennek a "régi" kertjükbe. De legalább Nekik és a háznak nem lett baja. Köszönjük az együttérzéseket, arik vagytok :-))).

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers