2009. június 22., hétfő

Pót-szülinapozások és egyéb programok

Mivel 2 hete még betegeskedtem, így most hétvégén volt bepótolva a családommal.
Szombaton délelőtt még 1 boribonos buliba is belecsöppentünk Nagyi jóvoltából. Történt, hogy még utolsó simításként vásárolni mentünk Anyával, amikor ránktelefonált Nagyi, hogy ha van kedvünk menjünk át Rákoshegyre, ahol többek közt a boribonos Móni néni tart programokat. Anya úgy döntött, hogy nézzünk el. Az első fél órában szinte Rám sem lehetett ismerni, mert el sem mozdultam Anya öléből. Ő ezt élvezte ugyan, hiszen általában 2 másodpercre sem nyugszom. Aztán a jég végül felolvadt, szépen lassan előbújt a másik Énem és beindultam, miközben a háttérben Móni néni és a többi gyerek szolgáltatták a zenét.

Délután elmentünk Zuglóba, ahol Anya keresztmamájáéknál volt az első parti. Megint sok-sok ajándékot kaptam és megint kaptam szuper-finom tortát fantasztikus tűzijátékkal. Mindenki a kegyeimet kereste, de Én újfent csak lassan oldódtam, pedig Mindenki mindent megtett azért, hogy Anya kicsit lazíthasson. Kaptam szuper talicskát -ami még Engem is elbír, kaptam újabb tologatós-játékot és sok bodyt, valamint 1 homkozó-szettet dömperrel. Vasárnap pedig mindkét Szülőm családja jött ünnepelni. A terv az volt, hogy a kertben fogunk eszegetni és pihenni egész nap,de sajnos odafent ezt nem így gondolták az időjárásért felelősek :(. Még szerencse, hogy volt B-terv! Mivel van hely nálunk, így elfértünk. Jól elvoltam Kincsivel és Martinnal (uncsitesóim), sokat fogócskáztunk az alagutas játékban. Kaptam megint sok ajándékot, mint pl: ruhákat, édességet, medencét, labdákat, étkészletet és 1 zenélő szőnyeget, amit természetesen azonnal fel is avattunk mind a hárman. Anya Bettyó főzős blogjában talált 1 jó kis torta receptet (Málnás-öntött túrós) és azt csinálta meg Nekem szülinapi tortának, mert a felnőttek tortájából nem mert még adni. Mindenkinek ízlett, és köszönjük szépen ezúton is :). Volt megint tűzijáték is, ami újfent ámulatba ejtett és 1 percig csak bámultam nyugodtan. Apa gondolt is arra már, hogy beszerez párat hisztisebb napjaimra. Nem kellett egyébként sok idő ahhoz sem, hogy rendetlenséget csináljunk mi gyerekek, mert túl hívogató volt az üres szőnyeg.
Miután elmentek a vendégek még este átjöttek hozzánk a barátaim az utcából és jól elvoltunk 5en 5felé. Sajnos már elég késő volt, ezért nem maradhattak túl sokáig, de így is jó volt Velük lenni egy kicsit :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers