2009. június 23., kedd

Én és a rossz idő

Hétfőn nagyon nem volt jó napom. Éjszaka kezdődött, amikor felébredtem 2kor és 5ig nem bírtam visszaaludni. Reggel ugyan bepótoltam a kimaradást, de az mégsem volt ugyanaz. Egész nap csak nyűglődtem és semmi sem volt jó. Szegény Nagypapit és Anyát is teljesen kikészítettem. Utálom ezt a rossz időt! Nem tudtam kimenni és sötét is volt. A jó oldala ennek az időnek, hogy Apa itthon volt Velünk. Délutánra már annyira kikészítettem Anyát, hogy Apa felmentő seregként kivitt engem a levegőre teljes esőfelszerelésben (még szerencse, hogy volt ilyen). Ennek a napnak annyi előnye is volt hogy végigaludtam végre az éjszakát este 8tól reggel 7ig.
Kedden reggel az idő még mindig rossz volt, de szerencsére Apa megint itthon maradt Velünk és így hárman próbáltak meg Nagypapival és Anyával szórakoztatni és lefoglalni. Ebéd utánra viszont az idő végre megkegyelmezett Mindenkinek és kisütött a nap. Ezt kihasználva csatlakoztunk az utcán Patrik barátomhoz és Andihoz, majd később megérkezett Timi barátom és Anita. Jó volt kicsit kiszabadulni és élvezni egymás társaságát. Ekkor kiderült, hogy nemcsak Én voltam kicsit depis, hanem mindenki. Aztán Andi és Anya elmentek Nekünk szandit és gumicsizmát nézni, addig Mi az Apukáinkkal, Petra és Máté barátaimmal kibővülve folytattuk a bulit nálunk. Apa halacskákat tett a medencémbe, ami nagyon tetszett mindenkinek, csúszdáztunk, hintáztunk, rendetlenséget csináltunk, lecseréltük egymás szüleit és még sorolhatnám, de az a lényeg, hogy végre együtt voltunk és kint játszottunk:)!!!!

A csizmámat pedig ma reggel már fel is avattam!!!! Elpakoltam a tegnapi buli maradékait és takarítottam is 1 picit :).

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csini vagy ebben a csizmában :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és remélem hamarosan látjuk Patrikét is :), de csak díszként, mert már elég a sok esőből!.

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers