2009. június 16., kedd

Gyereksziget és babatali

Vasárnap Patrik barátomékkal kimentünk megint a Gyerek-szigetre, miután 1 hete elmosott minket az eső. Most sokkal szebb idő volt és ez a tömegen is meglátszott. Anya és Ando is úgy gondolták teljesen véletlenül persze, hogy ugyanazt a ruhát adják Ránk. Jót nevettünk rajta! Most is nagyon tetszett minden: a körhinta, a bohócok, a buborékfújó sátor, az ugrálóvárak, de főleg a sok gyerek. Mire megéheztem volna Ando pont elővette a meggyes piskótáját, amiből Én jót lakmároztam, persze másoknak is hagytam azért. Miután jól kimelegedtek és kisétálták magukat a szüleink, fagyiztunk egyet és elnyúltunk a bohóc-sátor mögötti árnyékban. útközben mindenki jót derült azon, ahogy a többi ember méregetett minket, hogy tényleg ikrek vagyunk-e :). Igaz, ami igaz akár hasonlíthatnánk is, de hát szerintem ha valaki jobban megnézne akkor rájönne a megfejtésre. Később Dóri keresztanyu is csatlakozott hozzánk, mert már régen találkoztunk és akinek Gratulálunk, hogy végre megvédte a diploma-munkáját és sikerült minden vizsgája is!!!!
Mire hazaértünk a szüleink összehoztak 1 spontán bulit Patrikéknál, ami jó sokáig tartott. Ide már Máté és Petra barátaink is csatlakoztak hozzánk és igazán jól sikerült a buli. Szalonnát sütögettünk, beszélgettünk és jókat nevettünk. Én csak sokára aludtam be Anya karjaiban, de hát mégiscsak ez volt az első kimaradásom :)!
Hétfőn reggel aztán Anya kicsit nehezen ébredt fel és mászott ki az ágyból - ami akár a Jager nevű lötty hatásai lehetne - de aztán végül elindultunk Békásra, a babatalira. Ezt Andi néni szervezte, akinek Bogi lánya csak 1 hónappal fiatalabb Nálam. Mi voltunk az elsők, de hamarosan befutott Detti néni és Hanna baba is. Szóval képzelhetitek hogy élveztem a dolgot, ha ennyi csini és fiatal lánnyal voltam körülvéve :)! Anyáék jót dumcsiztak, addig Mi jót játszottunk. Boginak és Hannának sok érdekesebbnél érdekesebb játéka volt, amiért Én 1 percet sem tudtam unatkozni, aminek pedig Anya örült a legjobban. Andi néni megmutatta Anyának Bogca szobáját, amit Ő festett ki. Hát Anya alig akart hinni a szemének, olyan szuper lett. Csak ámult és bámult és rögtön kedvet kapott, hogy 1 kicsit feldobja az Én szobámat is, na de majd meglátjuk mi fog kisülni belőle. Sajnos hamar elment ez a nap is, de megbeszéltük, hogy 2 hét múlva újra találkozunk, és ha tudjuk,akkor folytatjuk is.
Úgy legyen!!
Bogi, Hanna és a többiek

..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers