2010. február 28., vasárnap

Szülinapozás

Szombaton délelőtt beültünk az autóba és elmentünk a városba 1 könyvkötő bácsihoz. Azért kellett mennünk, mert szombat délután tartottuk Marcsi (Anya keresztmamája) és Eszti (Anya unokatesója) "nem írom le hányadik" szülinapját, és mivel Marcsi szép kerek számot ünnepelt most, ezért különleges ajándékot találtunk ki Neki: arról a napról amikor született 1 könyvbe köttettük az aznapi újságokat.
Hazafelé megálltunk kedvenc virágos néninknél, Évinél, aki egészen fantasztikus csokrokat tud csinálni, egyszerű csokor nincs Nála. Itt Ő varázsolt Nekem és előhúzott pár zselés golyót egy üvegből, amivel Én szuperül elvoltam. A végén annyira feloldódtam, hogy a Szüleim jobbnak látták, ha hazafelé indulunk, mielőtt nagyobb kárt okoztam volna.
Ebéd utáni alvásomból felébredve pedig elindultunk Zuglóba a buliba. Anyának közben támadt 1 ötlete, hogy mi lenne, ha villamossal mennénk Mi ketten, addig pedig Apa előremenne. Nem is kellett sokat várnunk a villamosra, de a várakozásokkal ellentétben nem nagyon tetszett :(. Először is túl hangos volt, másodszor csak állni tudtunk, mert senki sem adta át Nekünk a helyett. Na de majd legközelebb.
Mikor megérkeztünk kicsit szégyenlősködtem, de hamar feltaláltam Magam és onnantól kezdve csak pörögtem és pörögtem, nem győzött mindig valaki a sarkamban lenni:). Jókat ettünk ittunk, autóztunk és bohóckodtunk. A fénypont pedig a torta és tűzijáték volt, amit Én személyesen - Anya nem tetszésével ellentétben - az asztalról nézhettem végig. Aztán az ajándékok bontogatásánál pedig volt nagy sírás és nevetés, és Én este holt fáradtam estem bele az ágyamba.



Az kedves Óriás és a huncut Manó :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers