2010. február 22., hétfő

Papagáj és Fóka show

Vasárnap az ebéd utáni szunyókálásomból felébredve, Apáék gyorsan bepakoltak az autóba és Timi barátnőmékkel együtt elmentünk a közeli Tescohoz.
Itt volt felállítva 1 nagy sátor, ahol papagájok és fókák mutathatták meg mit is tudnak. Az autóban odafelé Anya lelkesen ecsetelte ugyan, hogy hova megyünk, de mivel még sohasem láttam eddig ilyen állatokat, így túl nagy érdeklődést nem mutattam az elején. Na de amikor elkezdődött, akkor szemem szám tátva maradt. Az előadás 45 perces volt, és a Szüleim nagy örömére Én teljesen nyugodtan -Rám nem jellemző módon -végigültem az egészet.




Az elején 6 papagáj mutatta meg milyen ügyesen tudnak labdázni, egyensúlyozni, autót vezetni, görkorizni. Sőt még Engem is kenterbe vernek formaberakózásban és számolásban, ami persze nem nagy kunszt :)


Aztán jöttek a fókák, számszerűen 3an, és Én kicsit megszeppentem, amikor énekelt az egyik, de Anya megnyugtatott. Ezek a fókák tényleg nagyon ügyesen úsznak és nagyon huncutok is. Ügyesen tudnak labdát egyensúlyozni az orrukon, kosarazni, rajzolni, és ugrálni vízből ki-be. Szerencsére Mi olyan helyen ültünk ahol nem fröcsköltek le.

Sonny (aki a legnagyobb volt a fókák közt) itt éppen rozmárnak álcázza magát :-)




Szóval szuper volt, és remélem hamarosan olyan jó idő lesz, amikor végre mehetünk állatkertbe is!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper lehetett!Sajnáljuk,hogy mi lemaradtunk róla :((

    VálaszTörlés
  2. De klassz lehetett. De kár, hogy ilyen nincs itt nálunk. Hmmm ... irigykedünk ezerrel :-))))

    VálaszTörlés
  3. Andi: Mi is sajnáltuk, hogy nem tudtatok jönni, mert Patriknak is biztos tetszett volna. Ígérem még bepótoljuk :o)

    Timi: Tényleg nagyon jó volt, még Mi szülők is élveztük az előadást. Ha legközelebb hallunk ilyenről, akkor szólunk Nektek is :o)!

    VálaszTörlés
  4. De jó lehetett! Már mi is tervezzük,hogy el kéne menni állatkertbe,ha a pestibe megyünk meg szoktuk nézni a fókashow-t.Kár,hogy erre nincs ilyen.Jó lenne,ha a vidéki tesco-khoz is eljönnének.

    VálaszTörlés
  5. LiliNortianyu: Nem is tudtam, hogy az állatkertben is van fókashow. Jó hogy szóltál :). Egyébként néztem a neten, hogy máshol is tartanak előadásokat, nemcsak Pesten. Voltak már Debrecenben és Szegeden is, ugyanígy a tesco parkolóban.

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers