2010. február 6., szombat

Marciék rég várt látogatása

Pénteken végre megint találkozhattam Marcival és Moncsi nénivel, sőt még Puszi kutyával is. Marci igazán sokat nőtt, amióta nem láttuk, és tényleg nagyon nagyfiú lett. Mivel egyikünk sem a nyugalmáról híres, így Moncsi néninek és Anyának igencsak nagy fejtörést okozott, hogy legalább pár képet csináljanak kettőnkről, főleg, hogy még rájuk is nézzünk, így a legjobb közös képünk:Sajnos nem voltam túl kedves házigazda, mivel mostanában aktívan élem a "mindig az kell ami a másik kezében van" időszakomat, de Marci igazán nagyon okosan engedett mindent!

Moncsi néni nagyon kedves volt és megmutatta, hogy milyen jó kis képeket csinálhatna a szupi gépével, ha Ránéznénk néha, de Engem inkább mégis Marci és Puszi kutya kötött le, na meg a játék:). Marci olyan figyelmes volt, hogy megszerelt nálunk mindent, beleértve az akváriumot és még Magát is, valamint még a takarításra is jutott ideje a sok játék közben. De jó dolga lesz majd a jövendőbelijének!
Én pedig cserébe megitattam a szomjas Mestert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers