2010. február 11., csütörtök

Díjat kaptunk




Ezt a díjat már megkaptuk Timitől és Blankától (csak kicsit elfeledkeztünk róla, bocsi :)) és most pedig LiliNortianyutól. Köszönjük szépen Nekik, hogy gondoltak Ránk és díjaztak Minket!


Játékszabályok:



1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem őket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Hát első pillanatban nem is tudtam, hogy mi az a 7 dolog amit írhatnék, mert
Én nem szeretek Magamról sem írni, sem beszélni ( akár ez is lehetne az 1. dolog), de végül sikerült összeszednem párat:

2. Nagyon szeretek Agatha Christie krimiket olvasni és nézni

3. Vizöntő vagyok, mérleg aszcendenssel

4. Kozmetikus voltam Ricsi születése előtt, és a munkám volt a hobbym is

5. Szeretek búvárkodni

6. Utálok vezetni, de a muszáj nagy úr

7. Imádok enni (és ez látszik is :))


Hát azt hiszem ennyi.
Ahogy viszont körbenéztem, ezt a díjat már sokan megkapták, így vissza nem adom, de szeretném, ha mindenki úgy venné, hogy megint elküldtem Nekik :o)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers