2010. február 18., csütörtök

Blogszülinap

Ma 1 éve írtam meg az első bejegyzést a blogba (de ahogy látom nem csak Én vagyok egyedül így :), aki ünnepel mostanság).

Először akkor határoztam el, hogy majd Én is írni fogok, amikor még Ricsi a pocakomban volt és Marciékat olvastam rendületlenül. Nagyon jópofa dolognak tartottam és úgy gondoltam, hogy Ricsi is később örülni fog Neki; Rólunk és a családunkról már nem is beszélve. Aztán mikor megszületett Ricsi olyan jó volt éjjel fejés közben, félálomban arról olvasni, hogy Marci milyen jópofa és vicces dolgokat csinál már, és olyan jó volt, hogy ha nem is voltunk napi kapcsolatban Moncsival, de Én mégis tudtam Rólunk. Aztán végül februárban jutottam el arra a pontra, hogy erőm és energiám lett elkezdeni.

És nem bántam meg! 1 év távlatából úgy gondolom, hogy jól döntöttem és remélem még sokáig lesz annyi szabadidőm (mert a kedv mellett ez a legfontosabb hozzávaló), amikor írogathatok.

Aztán ma pedig készítettem 1 képet, ami kísértetiesen hasonlít egy majdnem 1 évvel ezelőttihez , és esküszöm, hogy nem beállításról van szó!


Szereplők ma 2010.02.18án: Patrik, Timi és Én


és szereplők 2009.03.19én: Máté( Ő nincs a mai képen), Patrik, Timi és Én





1 megjegyzés:

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers