2009. október 13., kedd

Programdömping

Hétfőn délelőtt meglátogatott Minket Hanna és anyukája, Detti néni. Ez a szokásos babatali most így 1 kicsit kevesebb résztvevővel, de annál kellemesebb hangulatban telt. Hannának megmutattam minden játékomat és nagyon jól megvoltunk. Csak akkor volt némi problémánk, amikor Hannának a cumim kellett és ki szerette volna próbálni, amit Én nem engedtem. De volt kutya-simizés, labdázás, bújócskázás és puszilkodás :) is . Aztán együtt megebédeltünk és Mindenki ment a saját ágyába aludni. Legközelebb már remélem Mindenkiegyütt lesz Hannáéknál, merthogy Ők a soron következő vendéglátók. Délután, mivel még mindig szakadt az eső csatlakoztunk Timiékhez a játszóházban. Most nagyon bátor voltam és mindenhova bemerészkedtem Anyával, ami biztos azért volt mert Apa is Velünk jött :). Élveztem, hogy együtt voltunk hármasban. Jókat csúszdáztunk, amit Anya is írtóra élvezett megint és örült, hogy nem egyedül kellett mennie.




Utána még beugrottunk Patrikékhoz is. Itt Apa és Pisti bácsi összeszerelték Patrik új ágyát, mert a régit már kinőtte a Nagyfiú. Szuper kis ágy lett, amit persze ki is próbáltunk. Szóval zsongtam egész délután, de valahogy biztos túlpörögtem Magam, mert este 10kor még kukorékoltam és alig akartam elaludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers