2009. október 13., kedd

Hidegben

Kedden délelőtt nagyon nagyon fújt a szél, de legalább már nem esett az eső. Ezért kimentünk Anyával a kertbe sétálgatni. Nagyon furcsa volt, hogy ennyi ruha volt rajtam. Anya is visszafutott 1 melegebb kabátért, mert alulértékelte a hideget :). Én sokat estem, mert még nem szoktam hozzá a több réteg ruhához, ráadásul az esés utáni felkeléssel is gondjaim támadtak. A járásom, pedig 1 robotéhoz hasonlított :).Aztán egyszercsak megláttuk Patrik barátomékat. Nagyon megörültünk egymásnak és elhatároztunk, hogy megyünk 1 kört motorral. Kicsit lassan, de végül ebédre teljesítettük a távot.

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyszerűek a képek, milyen ügyes vagy ebben a képszerkesztésben. :-) Ezt milyen programmal csinálod? Mert észrevettem, hogy mindig más :-))

    A srácok nagyon cukik. Nekünk még nincs télikabátunk, mert ez az nagyon hideg olyan hirtelen jött. Most még a dzseki alá többrétegben öltözünk :-S De még a tavalyi is ránk jön, igaz elég feszülős a szerkó :-)) Nem is tetszik Blankának :-(

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi! köszönöm a bókokat :)! Egy Photoscape nevű programmal lehet ilyen montázsokat készíteni. Könnyű használni, Ti is biztos hasznát fogjátok venni, mert így sokkal több képet lehet mutogatni :)

    Téli cuccaink Nekünk sem voltak, de a Hádában sokat szereztünk, mert ott jókat lehet kifogni. Szinte egész télre felszerelkeztünk.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik amit a buborékba írtál:)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nem jön be nekem sem az új háttered :(lehet valami kód elvan írva, nálam is először így volt.Bemásolom Neked ide,próbáld meg azt amit az msn re be másolok :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a tippet :-))

    Én sem látom az új háttered :-((

    VálaszTörlés
  6. Akitől másoltam a hátteret, Ő írta, hogy explorer-rel bejön a háttér, csak mozillával nem sajnos. Úgyhogy még nem tudom hogyan tovább, mert tetszik az új hátterünk :(!

    VálaszTörlés
  7. Szép őszies az új háttér!Szeretem ezeket a színeket.Nagyon helyesek a képek,a télikabátban Norti is elesett eleinte.Mi lesz majd,ha overál meg hótaposó kell?:)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers