2009. október 24., szombat

Hintaágy

Andi néni és Anya csütörtökön megleptek 1 gyerek-hintaággyal.
Történt, hogy elmentek együtt 1 nagy bevásárló-központba, hogy vegyenek pár dolgot hétvégére és akkor Andi néni kiszúrta ezt a szuper hinta ágyat. Az ára igen kedvező volt, így Anya úgy gondolta jó lesz ez akár jövőre is. Viszont a gondok ott kezdődtek, hogy már csak egyetlen 1 darab volt belőle és az összeszerelveés kitéve, úgy viszont nem fért be az autóba. Szóval Anyának meg kellett várnia, amíg a műszaki osztályos bácsi végre szabad lesz (mármint munkailag :)), aztán szét kellett szerelni az egészet, hogy hordozható nagyságú legyen, majd pedig ki kellett várni, amíg kitalálták a boltban dolgozók, hogy menni is a pontos ára, mert a gép nem vitte a vonalkódot. Már Anya épp kezdte volna feladni, de Andi néni tartotta benne a lelket, hogy várják ki a végétA vége az lett, hogy kihozát az ágyat még olcsóbban mint ahogy ki volt téve. Így aztán még boldogabban és jót nevetgélve hozták haza. Itthon aztán mind a hárman -Timi, Patrik és Én - segítettünk Apának és Pisti bácsinak összeszerelni.

Jó buli volt!


5 megjegyzés:

  1. Tényleg jó vétel volt :) Megtaláltam a csomagtartóba a hiányzó darabot a hintaágyról!

    VálaszTörlés
  2. Beköszönök én is! ;)

    De komoly! Ilyet még nem is láttam, szuper lehet! Az előző post képei is fergetegesek! :))

    Segítenél nekem? A háttérnél mit kellett változtatni hogy Firefox-szal is látszódjon ne csak explorer-rel?
    Köszi ha válaszolsz!

    VálaszTörlés
  3. PatrikAnya: Köszi a darabot, megérkezett!

    @gi: Köszönönm a bókokat, az alanyok tökéletesek :)!
    A hátérrel azt a trükköt csináltam, hogy kimásoltam az explorer-ben megnyitott blog-oldalról a háttérkódot és átmásoltam a mozillában megnyitott blogba! Remélem érthető voltam, mert nem nagyok 1 számítógép-guru. Illetve PatrikAnya segített még, mert valamiért az elején nem nagyon akarta bevenni a kódot, de Ő kimásolta Nekem és azt írtam át!
    Hát ezt jól leírtam, bocsi:). Remélem Te értesz belőle valamit!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszi! Érthető voltál ám! :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz ez a hinta ágy.Nyáron,amikor a teszkóban árultak ilyeneket,bevásárláskor ha arra tévedtünk,mindig ki kellett próbálni a gyerekeknek:)

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers