2009. október 27., kedd

Evés-fejlődés?

Novemberben lesz 1 éve, hogy először ettem anyatejen kívül már mást is. Miután elkezdődött Nálunk a hozzátáplálás időszaka hamar kiderült, hogy szerencsére nem vagyok válogatós és szeretek is enni :). Ha mégsem ízlett elsőre valami, Anya legközelebb belecsempészett 1 kis anyatejet és már ettem is , ahogy a nagy könyvben meg van írva. Aztán kb. 2 hónappal ezelőtt új szokást vettem fel a repertoáromba Anyáék nagy bánatára. Ugyanis egyáltalán nincs kedvem ebédelni, ha nem szórakoztat valaki és köti le a figyelmem evés közben. Pár napig még elviselhető volt a dolog az elején. De nem lehet Engem mindig ugyanazzal a trükkel lefoglalni, de nem ám. Ha már nem mehetek a dolgomra és beleszíjaznak 1 etetőszékbe, akkor legalább gondoskodjanak a szórakoztatásomról a kedves jelenlévők (általában Nagypapi és Anya)!

Viszont van jó hírem is a Szüleimnek, hiszen 2 hete először kértem kanalat a kezembe és próbáltam egyedül enni, amit azóta még csak párszor ismételtem meg, de legalább 1 kis reménysugarat adtam Nekik!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!Milyen nagyra tátja a száját :))Édes !

    VálaszTörlés
  2. De ügyes!Norton már hónapok óta kanalaz és villával is eszik,de az evés végére csupa maszat az egész gyerek,meg az asztal,meg a szék,meg a padló és sokszor én is:)

    VálaszTörlés
  3. Díjat kaptál!Átveheted itt:http://mannarium.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, szuper!!!! ... Blanka erre egyáltalán nem képes még :-(

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers