2009. október 1., csütörtök

Játszóház

Hétfőn Timi barátnőm anyukájának, Anitának szuper ötlete alapján elmentünk a közeli játszóházba. Amikor legutóbb itt jártunk, akkor még kisebb (10 hónapos) voltam és csak a babáknak fenntartott részen lehettünk a sok nagy gyerek miatt. Most viszont már Mi voltunk a nagyok :). Reggel elmentünk nyitásra és szuper volt, hogy csak mi hárman - Timi Patrik és Én - uralkodtunk a teremben. Nagyon élveztem a mászóvárakat, sokszor másztunk fel Anyával és csúsztunk le a csúszdán. (Viszont azt hiszem Anya Nálam is jobban élvezte a dolgot, és ezért is volt szomorú, mikor már megmakacsoltam Magam és nem voltam hajlandó újra felmászni és lecsúszni. ) Volt még motor és sok készségfejlesztő játék is, de főleg az udvaron felállított trambulin tetszett a legjobban. De sajnos délutánra már több gyerek is érkezett és sokan köztük csúnyán hapciztak és köhögtek :(, így Anyáék jobbnak látták, ha vesszük a sátorfánkat és még időben hazaindulunk. Otthon még lefekvés előtt motoroztunk és dorbézoltunk 1 kicsit. Természetesen utána nem volt szükségem túl sok altatásra :)!

1 megjegyzés:

  1. De édes ez az alvós kép!
    Látszik,hogy nagyon jól szórakoztatok.Nálunk sajnos két játszóházat is bezártak,mire kipróbálhattuk volna:(

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers