2009. október 9., péntek

Ákosnál

Csütörtökön Anya végre kegyeskedett elvinni Ákos barátomhoz, akivel már régen nem láttuk egymást. Mivel már áttértünk a napi 1x alvásra, így Anyának nem kis gondot okozott, hogy minnél előbb induljunk el, nehogy bealudjak útközben. Mert elég 1 óvatlan pillanat a kocsiban és Én már szundítok is. Szóval miután reggel 7kor ébresztőt fújtam, Anya gyorsan mindent összepakolt és már fél9kor úton is voltunk. De hiába is sietett, Én az utolsó percben majdnem kidőltem, de szerencsére még időben észrevette Anya a jeleket és nagy nehezen, de sikerült ébren tartania. Aztán mikor megérkeztünk és eltelt pár perc, felszabadultan elkezdhettünk Ákossal játszani. Megmutatta az összes játékát és Én örömmel pakoltam szét azokat a ház minden sarkába Kriszti néni örömére :). Aztán a szüleink jobbnak látták, ha elvisznek motorozni, de az sem ment zökkenő mentesen. Sajnos feléjük még több autó száguldozik az utakon, mint Nálunk így kicsit lassan ment a haladás, ráadásul mindig volt 1 kavics vagy kutya vagy liba, tyúk vagy építkezés amit feltétlenül meg kellett néznünk. Aztán miután nagy nehezen visszaértünk és megebédeltünk Ákos elment önszántából :) aludni, amit Én persze nem utánoztam és 1 óra múlva döntött Anya úgy, hogy már Nekem is itt az ideje 1 kis alvásnak. Viszont Én nem így gondoltam és inkább kivertem a hisztit, mire Ákos felébredt. Szóval volt 1 kis rumlink. Aztán végül mégis beadtam a derekam és ha nem is sokat de aludtam. Amíg Én pihiztem addig a szüleink megebédeltek, és közben Ákos szórakoztatta Őket állatkerti-buszos-villamosos élmény beszámolójával :). Délután pedig folytattuk a hancúrozást és építettünk, autót vezettünk, virágokat nézegettünk és megint megpróbálkoztunk 1 kis motorozással is, de csak alig pár métert haladtunk :). Aztán az uzsonna után Anya úgy döntött, hogy itt az ideje a a hazaindulásnak, de Én megint nem osztottam a véleményét. Szóval újabb hiszti, pedig a java még csak ekkor következett. Ugyanis elvette Anya a cumimat , hogy nehogy elaludjak hazafelé, sőt még a rádiót is kicsit hangosabbra kapcsolta. Én folyamatosan hangot is adtam a nemtetszésemnek , de sajnos hiába.
Szóval kicsit fárasztóan és kicsit idegtépően alakult a napunk, de a jó oldala akkor is az Én barátom társasága volt, aki egész nap csak magyarázott és beszélt, amitől mindeki olvadozott :). Viszont Anya már dolgozik azon, hogy hogyan is lehetne ezeket a problémákat legközelebb kiiktatnunk!!!!

2 megjegyzés:

  1. Jók a képek :)Aranyosak rajta..

    VálaszTörlés
  2. Ügyesek vagytok, mi még mindig nem tudunk egy alvásos gyerekek lenni, pedig már itt lenen az ideje. Most hogy kicsit bágyadtabb is az oltás után, nem is tudom megoldani. Majd ha jobban lesz újra próbálkozunk. A program szuper volt, olyan nektek, hogy egész napra eltudtok menni barátokhoz. Ezt nagyon irigylem :-))))))))) A képek pedig klasszak lettek, a gyerkőcök cukik!

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers