2010. október 17., vasárnap

Családi kiruccanás

Szombaton délután Apáéknak Zuglóban volt dolguk, így ha már arrafelé jártunk kinéztünk a Margit szigetre. Tavaly jártunk itt utoljára, pedig jó kis hely mondhatom: nagy, füves park, hosszú, egyenes motorozásra csalogató utak autók nélkül, tó kacsákkal és halacskákkal. Nagyon élveztem a szabadságot és az új környezetet, főleg, hogy együtt voltunk mindannyian. Én sokat motoroztam, futkároztam, labdáztam és még kacsákat is etettem.
Majd hazafelé beugrottunk Anya KeresztAnyukájáékhoz 1 kis beszélgetésre, ahol Én úgy viselkedtem, mit 1 kis Angyal:), elbűvölve ezzel Mindenkit.

Szuper kis délutánunk volt :)!

6 megjegyzés:

  1. Mi is tavaly voltunk utoljára :-)) lehet valamikor kinézünk.

    bár ha már sziget, akkor mi inkább a hajógyári szigetet választjuk, mert az közelebb is van, és ingyenes a parkolás :-))

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!
    Eszünkbe sem jutott a Hajógyári, nem is tudommiért, de jó ötlet :o)!!
    Legközelebb oda megyünk, mert néha kell 1 kis környezet-változás :O)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép helyen jártatok.Látom a kismotort Ricsi sem unja még:)

    VálaszTörlés
  4. Hatalmas játszótér van a hajógyárin, mi azért szeretjük :-))

    VálaszTörlés
  5. Szia LiliNortiAnyu!
    Köszi, a sziget tényleg szép és kellemes környezet, ahol jókat lehet sétálni és nézelődni:).
    Igaz ugyan, hogy szeret motorozni, de most akárhányszor meglátott 1 másik gyereket apukája nyakában ülni, azonnal leugrott a motorjáról és beállt Krisz elé, hogy "Apa nyaka!"

    Szia Timi!
    Mi eddig csak rendezvényekre látogattunk ki és ilyenkor nem nagyon néztünk körbe, de lehet, hogy kiugrunk most hétvégén :o)

    VálaszTörlés
  6. Hahóóóó!!!!!

    Nagyon eltüntetek!
    Mi a helyzet veletek???

    VálaszTörlés

Ilyen öregek vagyunk :)

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers